vineri, 22 iulie 2011

Curajul de a-L marturisi pe Hristos oricand

Claudiu Tarziu:- Mai multi fosti detinuti politici ne-au povestit ca erau chinuiti mai rau de sarbatori, ca sa nu se poata ruga...
Parintele Arsenie Papapcioc: - Eu sufeream aproape in permanenta, pentru ca eram la zarca, adica intr-o inchisoare in inchisoare. Intr-un Craciun, m-au bagat la izolare, intr-o celula fara nimic pe jos, fara pat, intr-un frig groaznic. Am gasit acolo un bot de mamaliga mucegaita si l-am mancat. Iata ce cozonac mi-a fost dat mie - mi-am zis. Poate e greu sa ma credeti, dar eram fericit. Ca stiam pentru ce sufar. Nu eram acolo aiurea, ci pentru numele Domnului sufeream. Odata, un colonel mi-a cerut sa-i demonstrez ca exista Dumnezeu. Si i-am zis: "Pai vedem, auzim, iubim, cream. Cine ni le-a dat pe toate acestea? Dar dumneavoastra ce argument aveti ca nu exista Dumnezeu?". Si el spune tantos: "Razboiul impotriva Urss, care s-a dat in numele crucii si pe care l-ati pierdut". La care i-am replicat: "Ce, domnule colonel, nebunul ala de Hitler, care voia sa cucereasca lumea, lupta pentru cruce? Dati-mi un argument valid: de ce nu credeti in Dumnezeu?". Si el, nervos, m-a intrebat daca asta mi-e ultimul cuvant. "Sunt gata sa mor pentru ce-am zis", i-am raspuns. A dat ordin sa fiu dus in celula si m-a lasat in pace. Asa trebuie rezistat in credinta, plin de certitudinea prezentei lui Cristos si cu stradania de a fi si tu prezent in El.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu