vineri, 22 iulie 2011

Aceeaşi recunoştinţă pentru ordinea pe care părintele Arsenie i-a aşezat-o în suflet o mărturiseşte şi Sorin Sîplăcan, student la Facultatea de Teologie Ortodoxă din Alba Iulia. "Pe părintele Arsenie l-am cunoscut când eram elev la seminarul din Cluj. Mi-a dat o lecţie de viaţă extraordinară. Dintre toţi cei care l-au întâmpinat, şi-a îndreptat atenţia doar către mine. Mi-a luat capul între palmele plăpânde şi mi-a spus: "Orice soldat visează să ajungă general şi orice seminarist se vede deja episcop!" Aceste cuvinte îmi răsună şi acum în minte, când sunt tentat să mă supraevaluez! Au rămas pentru mine ca un antidot pentru păcatul mândriei care dă târcoale fiecărui teolog!", ne-a mărturisit Sorin.

http://www.ziarullumina.ro/articole;1669;1;60139;0;Pe-parintele-Arsenie-l-am-castigat-ca-rugator-in-ceruri.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu