joi, 6 octombrie 2011

Sa luptam cu lenea!


''El îmi ascultă rugăciune şi tace. Tace şi mă priveşte! Şi mi-am amintit, sub privirile Lui, că cineva spunea că Dumnezeu a făcut lumea văzută prin Cuvânt şi pe cea nevăzută prin Tăcere! Şi că a dăruit părţii noastre văzute, Poruncile Lui şi puterea de a le împlini prin sfânta lui Rânduială, iar celei nevăzute, i-a dat dorul inimii şi puterea de a-l asculta şi urma. Cu aceste daruri şi puteri putem birui toate, dacă vrem! Iar dacă vrem, suntem chemaţi să ne silim şi să ne luptăm cu cei trei vrăjmaşi uriaşi ai sufletului nostru: neştiinţa, uitarea şi lenea! Dacă vrem!
Îl privesc şi mă rog şi El tace, Alexe. Poate că asta înseamnă că de ştiut ştii destul ca să pui iarăşi început bun, că de uitat n-ai uitat... Rămâne să te lupţi cu lenea acolo unde te loveşte, în trupul tău! Începe acum! Fă mătănii şi închinăciuni, lucrează în grădină, aleargă, joacă fotbal şi strigă la Domnul! Ostenind trupul cu gândul la Dumnezeu, în numele Lui şi spre Slava Lui, mintea se va aduna acasă! Dacă vrei!'' (Maica Siluana)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu