sâmbătă, 1 ianuarie 2011

dincolo de malurile marii agitate

O frumoasa istorisire pe care am aflat-o de la un creştin:
,,Într-o noapte Fericitul Augustin a visat că se plimba împreună cu Dumnezeu pe malul mării, văzând unele momente trecute ale vieţii sale. De fiecare dată descoperea urme de paşi în nisip, câteodată erau două, câteodată doar una singură. Lucrul acesta îl deruta, pentru că în momentele fericite ale vieţii vedea două urme, iar în momentele grele doar una singură.
 Atunci I-a zis lui Dumnezeu:<<Mi-ai promis, Doamne, că dacă te voi urma, vei fi cu mine mereu. Eu însă am constatat că atunci cînd mi-a fost foarte greu în viaţă, tu m-ai părăsit>>. 

Atunci Dumnezeu i-a răspuns:<<  În acele momente când ai văzut doar o singură urmă de paşi, atunci te-am purtat în braţe>>.’’

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu